محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

نی نی دخملی مامانی و بابایی

عشق من

1390/12/21 10:09
نویسنده : مامانی
438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

دختر گلم , پاره ی تنم

باورم نمیشه,

یعنی من یک دختر ناز مثل تو دارم

که داره روزبروز  بزرگتر میشه و خودش و بیشتر تو دل مامانی و بابایی جا می کنه.

وای محیای مامان خیلی بامزه شدی و بیشتر از همیشه به من وابسته,

وقتی بغل بابایی هستی تا منو میبینی یک جیغ از خوشحالی می کشی و

دستاتو توی هوا تکون میدی ومن کلی ذوق می کنم

چند روز پشت سر هم بابا می گفتی ولی الان فقط دادا میگی 2بار هم مامان

گفتی,

2هفته ای کامل و بدون کمک میشینی ,

از2ماهگی غلت زدی ولی همچنان نمی خزی و فقط دور خودت میچرخی,

هر چیزی رو می بینی می خوای قایمشم کنم دنبالش می گردی و بهانه

می گیری

عروسکاتو زیاد دوست نداری ولی عاشق کتاب حمومی , مشما , سفره,کاغذ

هستی

وقتی یک کاغذ بزرگ دستته یه لقمه از اونو می کنی میزاری توی دهنت

برای ضعیفترین صدایی که میاد کنجکاوی می کنی

 

ومن همش قربون صدقت می رم و یه عالمه می بوسمت و تو قهقهه می زنی .

عاشقتم عاشقتم عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم .

راستی 7 ماهگیت مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اميررضا
30 فروردین 91 18:25
_________________________________$$ _________________________________$$$ _______________________________$$$$ ____________________________$$$$$$ __________________________$$$$$$$ ________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$$$$$$$$$$$$$$ ___________________$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$ ________________$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$ ______________$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$ ____________$$$$$$$ ___________$$$$$$$ __________$$$$$$ __________$$$$$ _________$$$$$ _________$$$$ ________$$$$ ________$$$$ ________$$$ ________$$$ _________$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$ _____$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________$$$$ __________$$$